Hold din egen historiske fest på Marienlyst Strandhotel

Private Fester

SIG ”JA” TIL

DEN PERFEKTE LOCATION

Har I fundet hinanden på kærlighedens vej, så find vej til Marienlyst. Marienlyst Strandhotel kan tilbyde Nordkystens smukkeste indpakning til jeres bryllupsfest.

Med en unik placering, smukke lokaler, udsøgte bryllupsmenuer og direkte udsigt til både Øresund, strand og Kronborg Slot, byder Marienlyst Strandhotel på en uforglemmelig bryllupsfest af højeste kvalitet. Kys i solnedgangen, flet fingre i strandkanten, dans i måneskin og nyd champagnen i bryllupssuiten. Vores event koordinator hjælper med alt – både før, under og efter festen – så I og jeres gæster kan nyde den store dag i fulde drag. Mulighed for bryllup på stranden, flerdags-arrangementer og gæsteovernatning.

Tag os med i planlægningsfasen. Vi har adskillige uforglemmelige bryllupper på samvittigheden.

“I generationer har Marienlyst Strandhotel været vært for uforglemmelige fester og selskaber. Og aldrig har vi været i stand til at tilbyde flottere rammer end nu.”

Michael Lauritsen, hoteldirektør

Events at Marienlyst

Celebrate life

KONFIRMATIONEN ER EN HELT SPECIEL DAG
Gør dagen endnu mere speciel og hold konfirmationen på Marienlyst Strandhotel. Vi har fantastiske faciliteter – både ude og inde. Vi har værelser til den del af familien, der måske kommer langvejs fra. Og sidst – men ikke mindst – har vi rammerne til at skabe en fest lige efter bogen, så både konfirmand og forældre kan slappe af og bare nyde at være gæster til jeres egen fest.

 

BARNETS FØRSTE STORE DAG
Skal I holde barnedåb, har Marienlyst Strandhotel de ideelle rammer. Vi tager os gerne af alt det praktiske, så I som forældre kan nyde jeres barns første store dag. Barnedåben er en særlig dag, som skal nydes og huskes. Skal I holde barnedåb, har Marienlyst Strandhotel de ideelle rammer. Vi tager os gerne af alt det praktiske, så I som forældre kan nyde jeres barns første store dag. I kan trygt lægge jeres arrangement i vores hænder og lade os forkæle jer og jeres gæster. Vi sammensætter gerne en menu helt efter jeres ønsker.

FESTARRANGEMENTER I SEPARAT BANQUETLOKALE

HAMLET

  • 1 glas Cremant
  • 3-retters festmenu
  • Husets egne vine & Thoreau vand ad libitum under middagen
  • Kaffe
  • Bar med øl, vand & vin i 2 timer
    Pris pr. person: DKK 1490,-
    Arrangementet er gældende ved min. 25 personer i og en varighed af 8 timer. Ønsker I at fortsætte festen udover de 8 timer, gør vi opmærksom på, at der beregnes et tillæg på DKK 2.500,- pr. time.

SHAKESPEARE

  • 1 glas Cremant
  • 3-retters festmenu samt ganerenser (valg fra hele kortet)
  • Husets egne vine & Thoreau vand ad libitum under middagen
  • Kaffe
  • Bar med cocktails, øl, vand & vin i 3 timer
  • Natmad
    Pris pr. person DKK: 1820,-

    Arrangementet er gældende ved min. 25 personer og en varighed af 8 timer. Ønsker I at fortsætte festen udover de 8 timer, gør vi opmærksom på, at der beregnes et tillæg på DKK 2.500,- pr. time.

OPHELIA DELUXE

Festopdækket selskabslokale med husets blomster

  • Champagne (genskænkes) med 3 slags appetizers
  • 4-retters Marienlyst Festmiddag – efter eget valg
    Tilpassede vine og Thoreau vand ad libitum under middagen
  • Kaffe med petit four og et glas avec
  • Cocktail bar med cocktails / øl / sodavand / vin i 3 timer
  • Natmad
    Pr. person: DKK 2745,-

    Arrangementet er gældende ved min. 25 personer og en varighed af 8 timer. Ønsker I at fortsætte festen udover de 8 timer, gør vi opmærksom på, at der beregnes et tillæg på DKK 2.500,- pr. time.

Enjoy

Brunch

Vores brunch indeholder alle de populære brunchklassikere, sæsonbetonede salater, køkkenchefens hjemmelavede specialiteter, konditorens søde sager, samt et delikat udvalg af brød, lunt, charcuterie, fisk og skaldyr.

Brunch inkl. et glas crement i eget lokale
Pris pr. person: DKK 495,-
Arrangementet er gældende ved min. 25 personer og en varighed af 5 timer. Ønsker I at fortsætte festen udover de 5 timer, gør vi opmærksom på, at der beregnes et tillæg på DKK 2.500,- pr. time.

Marienlyst Brunch

Get in touch

Her kan du foretage en forespørgsel på dit arrangement.

Udfyld dette skema og tryk på send eller kontakt os på tlf.: 4921 4000.

Beskriv dit arrangement, hvornår det skal afholdes, hvor mange der skal med og dine tanker omkring det i øvrigt. Så skal vi gøre vores bedste, for at skabe de rigtige rammer ift. dine ønsker. Vi ser frem til at høre fra dig