KONTAKT

Hvad kan vi hjælpe med

Kontakt os

Har du spørgsmål til møder, konferencer, værelser, ophold eller måske noget helt andet? Så send os en mail og vi vil besvare den eller kontakte dig hurtigst muligt. Er du i tvivl om, hvem din henvendelse skal gå til, så brug vores hovedmail, som er hotel@marienlyst.dk

Vi ser frem til at byde dig velkommen på Marienlyst Strandhotel.

Marienlyst Strandhotel
Ndr. Strandvej 2
DK-3000 Helsingør

Tel.: +45 4921 4000
Fax: +45 4921 4900

Hoved e-mail adresse
hotel@marienlyst.dk

Konference og selskaber
Tel.: +45 5360 4000
booking@marienlyst.dk

Brasserie 1861
Tel.: +45 3141 4846
info@brasserie1861.dk

Spa
Tel.: +45 4921 4000
spa@marienlyst.dk

CVR Nr.: 1698 5104
Danske Bank: Reg. nr.: 4319 Konto nr.: 5720117
Swift: dabadkkk
IBAN Code: DK 1430000005720117

  • Ayhan Güner
    Ayhan Güner Housekeeping Manager

    Jeg hedder Ayhan og er Marienlyst Strandhotels Facility Manager. Det betyder at det er mig, der er ansvarlig for, at hotellets faciliteter altid er i top. Jeg har en uddannelse i Hotel Management og har mange års erfaring i hotelbranchen. Jeg holder af at arbejde på hotellet, da der konstant er udvikling – og så er omgivelserne også helt fantastiske.

  • Nanna Maria Hansen
      Nanna Maria Hansen Køkkenchef
    • Michael Søgaard
      Michael Søgaard Food & Beverage Manager

      Jeg hedder Michael. Jeg har arbejdet på hotellet i mange år. I dag arbejder jeg som Food & Beverage Manager. Du møder mig formentligt i Banketten eller til vores populære Dinnerkoncerter. Her er det nemlig mig, der har ansvaret for, at alt forløber som det skal. På den måde sørger jeg for, at alle gæster får en rigtig god oplevelse hos os.

    • Kasper Hallberg
        Kasper Hallberg Banquetchef
      • Christian Braunstein
          Christian Braunstein Banquetchef
        • Gita Grauslund
          Gita Grauslund Spachef

          Jeg hedder Gita og arbejder som Spachef. Jeg er ansvarlig for ca. 1600 kvm. spa, behandlinger, café, shop og reception i spaområdet. Jeg har en passioneret tilgang til spaoplevelsen og har konsekvent fokus på at du skal have den bedst mulige oplevelse, når du besøger spaet hos Marienlyst Strandhotel. For at fuldende din spaoplevelse, trækker jeg på mine erfaringer inden for sport og Iyengar yoga samt mine 20 års erfaring inden for kurbad og spabranchen fra flere danske spakoncepter.

        • Kent Wæde Hansen
          Kent Wæde Hansen Booking Manager

          Jeg hedder Kent og det er mig, der er ansvarlig for booking på hotellet. Det er selvsamme ansvarsområde, som jeg brænder mest for. Med mine 25-30 års erfaring inden for hotelbranchen har jeg siddet i stort set alle stillinger – lige fra stuedreng til direktør. Det er vigtigt for mig at være med til at udvikle og være en del af den kultur, som Marienlyst Strandhotel er ved at få opbygget.

        • Birgitte Høffner
          Birgitte Høffner Key Account Manager

          Hej, jeg hedder Birgitte. Jeg arbejder som Key Account Manager. Jeg er kundeansvarlige for en række af vores key accounts – og står bl.a. for rundvisninger, kundebesøg og events. Jeg nyder virkelig at have rundvisninger og møder med vores kunder, da de altid roser maden, beliggenheden og den dejlige atmosfære. Derudover er det et stort privilegium at være en del af en arbejdsplads, som man med stolthed kan vise frem.

        • Karina Horsbøl Kruse
          Karina Horsbøl Kruse Salgschef

          Mit navn er Karina og er salgschef hos Marienlyst. Jeg sørger for at du som gæst på Strandhotellet altid bliver mødt af glade medarbejdere, da jeg har fokus på vores medarbejderes trivsel og arbejdsglæde. Jeg tror på at vi aldrig er stærkere end det svageste led og derfor er det yderst vigtigt for mig at alle har ‘hjertet med på arbejde’ hver dag, når de træder ind af dørene på Marienlyst. Udover at have fokus på den gode interne medarbejderkultur, er jeg også ansvarlig for nogle af hotellets største kunder. Det er så dejligt at arbejde et sted, hvor der er så meget stemning og sjæl, og SÅ mange muligheder for kunderne som på Marienlyst.

        • Charlotte Frederiksen
          Charlotte Frederiksen Marketing & produktchef

          Jeg hedder Charlotte og jeg arbejder som Salg & Marketingchef. Som ansvarlig for både salg og marketing har jeg en stor berøringsflade med alle afdelinger på hotellet, idet jeg er meget afhængig af at kende hver en afkrog rigtig godt. Jeg har mange års erfaring indenfor hotelbranchen og drives af at gå forrest og afprøve nye tiltag. Det er også derfor, at jeg elsker mit arbejde hos Marienlyst Strandhotel, hvor jeg er med til at skabe en ny fortælling om strandhotellet med de stolte traditioner

        • Helle Dyrlund
          Helle Dyrlund Møde & event koordinator

          Mit navn er Helle og jeg er stemmen i telefonen, når du ringer for at booke dit arrangement. Jeg arbejder nemlig som Møde- & Eventkoordinator hos Marienlyst Strandhotel. I er i de bedste hænder hos mig, da jeg er født og opvokset i restaurationsbranchen. Jeg har erfaring med alt fra firmaarrangementer til bryllupper. Marienlyst er en perle i sig selv og er den perfekte ramme for jeres næste event. Så jeg giver ikke slip på jer, før I har følelsen af, at I har haft et veloverstået arrangement hos os – og ikke mindst har lyst til at komme tilbage.

        • Lotte Christensen
          Lotte Christensen Konferencesouschef

          Jeg hedder Lotte og arbejder som Konferencesouschef. Det er bl.a. mig der sørger for, at din konference forløber lige efter planen, at der tages hånd om mindehøjtideligheden med værdighed og at drømmebrylluppet afholdes i de smukkeste omgivelser. Jeg har mere end 20 års erfaring indenfor branchen og har derfor en rigtig god fornemmelse for, hvad gæsterne ønsker sig.

        • Trine Møller Lærke
          Trine Møller Lærke Konferencechef

          Mit navn er Trine og jeg er konferencechef. Mit arbejde består i at skabe synergi og flow i informationen for hotellets gæster såvel som for mine kollegaer. Min mission, overfor mine kollegaer, er at sikre, at de har, hvad de skal bruge for at kunne yde service af højeste kvalitet. I forhold til vores gæster, så sikrer jeg, at de ikke skal bekymre sig om noget – og blot nyder deres ophold, så de husker tilbage på det med glæde og ønsker at komme igen.

        • Mai Pedersen
          Mai Pedersen Konferencesouschef
        • Michael Lauritsen
          Michael Lauritsen CEO

          Mit navn er Michael og jeg er hotellets administrerende direktør. Jeg har et stærkt afsæt indenfor hotelbranchen, hvor jeg har varetaget flere direktørstillinger gennem de sidste 15 år. Dette betyder dog ikke at jeg udelukket er at finde på mit kontor. Min fornemmeste opgave er nemlig at være i kontakt med både mine medarbejder og gæster. For mig handler det om at være i øjenhøjde – især på en arbejdsplads hvor tempoet er højt og ingen dag er ens. Jeg ved, mit team og jeg lykkedes, når vores gæster kommer igen.   

        • Rosanna Krause
          Rosanna Krause Administrationschef

          Jeg hedder Rosanna. Jeg har ansvaret for vores online-booking, property management system og revenue management. Jeg har været i hotelbranchen i over 30 år, og har haft mange forskellige hotel-funktioner. Jeg har bl.a. arbejdet som stuepige, receptionist, controller, hotelchef og nu arbejder jeg som Administration Manager. Jeg kender derfor hver en krog på hotellet og har et stort overblik.

        • Christa Marker
          Christa Marker Møde- & Eventkoordinator
        • Susanne Liebe
          Susanne Liebe Møde- & Eventkoordinator
        • Bettina Marcussen
          Bettina Marcussen Møde- & Eventkoordinator
        • Anne Fritzbøger
          Anne Fritzbøger Bookingkoordinator
        LUK
        LUK

        Angiv venligst en dato

        Start med at skrive, og tryk på Enter for at søge

        Vind et Spa Gourmet ophold

        Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vær med i konkurrencen
        TILMELD NYHEDSBREV
        close-link