KONTAKT

Hvad kan vi hjælpe med

Kontakt os

Har du spørgsmål til møder, konferencer, værelser, ophold eller måske noget helt andet? Så send os en mail og vi vil besvare den eller kontakte dig hurtigst muligt. Er du i tvivl om, hvem din henvendelse skal gå til, så brug vores hovedmail, som er hotel@marienlyst.dk

Vi ser frem til at byde dig velkommen på Marienlyst Strandhotel.

Marienlyst Strandhotel
Ndr. Strandvej 2
DK-3000 Helsingør

Tel.: +45 4921 4000
Fax: +45 4921 4900

Hoved e-mail adresse
hotel@marienlyst.dk

CVR Nr.: 1698 5104
Danske Bank: Reg. nr.: 4319 Konto nr.: 5720117
Swift: dabadkkk
IBAN Code: DK 1430000005720117

  • Ayhan Güner
    Ayhan Güner Housekeeping Manager

    Jeg hedder Ayhan og er Marienlyst Strandhotels Facility Manager. Det betyder at det er mig, der er ansvarlig for, at hotellets faciliteter altid er i top. Jeg har en uddannelse i Hotel Management og har mange års erfaring i hotelbranchen. Jeg holder af at arbejde på hotellet, da der konstant er udvikling – og så er omgivelserne også helt fantastiske.

  • Nanna Maria Hansen
      Nanna Maria Hansen Køkkenchef

      Jeg hedder Nanna Maria og er Køkkenchef på Marienlyst Strandhotel. Med medfødt nysgerrighed og den smukke natur omkring Marienlyst som inspirationskilde udarbejder jeg forskellige gastronomiske koncepter på hotellet og komponerer alle menuer til vores restauranter og events. Med 14 års erfaring indenfor kokkefaget har jeg været køkkenchef på flere restauranter samt et hotel og har derigennem opbygget en stor viden inde for råvarer, bæredygtighed, sundhed og arbejdsmiljø. Det bedste ved mit arbejde er at servere retter til vores gæster, som alle i køkkenet er stolte af.

    • Michael Søgaard
      Michael Søgaard Food & Beverage Manager

      Jeg hedder Michael og er F&B manager på Marienlyst Strandhotel. Jeg har en lang årrække af erfaring fra både danske og internationale hoteller og restauranter.  Mit vigtigste arbejde består i at sikre at du møder et smilende og imødekommende personale, om end du er i en af vores restauranter, til en fest eller i baren.

    • Kasper Hallberg
        Kasper Hallberg Banquetchef

        Mit navn er Kasper, og jeg er Banquetchef på Marienlyst Strandhotel. Min daglige arbejdsgang er i restauranten, hvor jeg i praksis sørger for, at afvikle middage for vores konferencegæster, spagæster og private selskabsarrangementer, det er her mit hjerte banker og det er altid en fornøjelse at give en god oplevelse.

      • Christian Braunstein
          Christian Braunstein Banquetchef

          Jeg hedder Christian, og er Banquetchef på hotellet. Jeg har arbejdet i hotellets F&B afdeling igennem mange år, men har i Banquetten fundet mit faste ståsted. Marienlyst Strandhotel har altid haft en stor betydning for mig, da det er her jeg selv har taget min uddannelse som tjener. Hos mig og mine kollegaer i Banquetten er det essentielle imødekommenhed og tilstedeværelse, og det der driver os, er at give jer den gode oplevelse i vil huske lang tid fremover.

        • Gita Grauslund
          Gita Grauslund Spachef

          Jeg hedder Gita og arbejder som Spachef. Jeg er ansvarlig for ca. 1600 kvm. spa, behandlinger, café, shop og reception i spaområdet. Jeg har en passioneret tilgang til spaoplevelsen og har konsekvent fokus på at du skal have den bedst mulige oplevelse, når du besøger spaet hos Marienlyst Strandhotel. For at fuldende din spaoplevelse, trækker jeg på mine erfaringer inden for sport og Iyengar yoga samt mine 20 års erfaring inden for kurbad og spabranchen fra flere danske spakoncepter.

        • Kent Wæde Hansen
          Kent Wæde Hansen Booking Manager

          Jeg hedder Kent og det er mig, der er ansvarlig for booking på hotellet. Det er selvsamme ansvarsområde, som jeg brænder mest for. Med mine 25-30 års erfaring inden for hotelbranchen har jeg siddet i stort set alle stillinger – lige fra stuedreng til direktør. Det er vigtigt for mig at være med til at udvikle og være en del af den kultur, som Marienlyst Strandhotel er ved at få opbygget.

        • Birgitte Høffner
          Birgitte Høffner Key Account Manager

          Hej, jeg hedder Birgitte. Jeg arbejder som Key Account Manager. Jeg er kundeansvarlige for en række af vores key accounts – og står bl.a. for rundvisninger, kundebesøg og events. Jeg nyder virkelig at have rundvisninger og møder med vores kunder, da de altid roser maden, beliggenheden og den dejlige atmosfære. Derudover er det et stort privilegium at være en del af en arbejdsplads, som man med stolthed kan vise frem.

        • Karina Horsbøl Kruse
          Karina Horsbøl Kruse Salgschef

          Mit navn er Karina og er salgschef hos Marienlyst. Jeg sørger for at du som gæst på Strandhotellet altid bliver mødt af glade medarbejdere, da jeg har fokus på vores medarbejderes trivsel og arbejdsglæde. Jeg tror på at vi aldrig er stærkere end det svageste led og derfor er det yderst vigtigt for mig at alle har ‘hjertet med på arbejde’ hver dag, når de træder ind af dørene på Marienlyst. Udover at have fokus på den gode interne medarbejderkultur, er jeg også ansvarlig for nogle af hotellets største kunder. Det er så dejligt at arbejde et sted, hvor der er så meget stemning og sjæl, og SÅ mange muligheder for kunderne som på Marienlyst.

        • Charlotte Frederiksen
          Charlotte Frederiksen Marketing & produktchef

          Jeg hedder Charlotte og jeg arbejder som Marketing & Produktchef. Som ansvarlig for både salg og marketing har jeg en stor berøringsflade med alle afdelinger på hotellet, idet jeg er meget afhængig af at kende hver en afkrog rigtig godt. Jeg har mange års erfaring indenfor hotelbranchen og drives af at gå forrest og afprøve nye tiltag. Det er også derfor, at jeg elsker mit arbejde hos Marienlyst Strandhotel, hvor jeg er med til at skabe en ny fortælling om strandhotellet med de stolte traditioner

        • Helle Dyrlund
          Helle Dyrlund Møde & event koordinator

          Mit navn er Helle og jeg er stemmen i telefonen, når du ringer for at booke dit arrangement. Jeg arbejder nemlig som Møde- & Eventkoordinator hos Marienlyst Strandhotel. I er i de bedste hænder hos mig, da jeg er født og opvokset i restaurationsbranchen. Jeg har erfaring med alt fra firmaarrangementer til bryllupper. Marienlyst er en perle i sig selv og er den perfekte ramme for jeres næste event. Så jeg giver ikke slip på jer, før I har følelsen af, at I har haft et veloverstået arrangement hos os – og ikke mindst har lyst til at komme tilbage.

        • Lotte Christensen
          Lotte Christensen Konferencesouschef

          Jeg hedder Lotte og arbejder som Konferencesouschef. Det er bl.a. mig der sørger for, at din konference forløber lige efter planen, at der tages hånd om mindehøjtideligheden med værdighed og at drømmebrylluppet afholdes i de smukkeste omgivelser. Jeg har mere end 20 års erfaring indenfor branchen og har derfor en rigtig god fornemmelse for, hvad gæsterne ønsker sig.

        • Trine Møller Lærke
          Trine Møller Lærke Konferencechef

          Mit navn er Trine og jeg er konferencechef. Mit arbejde består i at skabe synergi og flow i informationen for hotellets gæster såvel som for mine kollegaer. Min mission, overfor mine kollegaer, er at sikre, at de har, hvad de skal bruge for at kunne yde service af højeste kvalitet. I forhold til vores gæster, så sikrer jeg, at de ikke skal bekymre sig om noget – og blot nyder deres ophold, så de husker tilbage på det med glæde og ønsker at komme igen.

        • Mai Pedersen
          Mai Pedersen Konferencesouschef

          Jeg hedder Mai Garde Pedersen og er Konferencesouchef, de sidste 24 år har jeg haft min plads i vores konference afdeling, hvor jeg dagligt glæder mig til at byde vores gæster velkommen og derfor har skabt mange nære relationer. For mig er det vigtigt at være en nærværende og hjælpsom værtinde med kærlighed og sans for detaljer under mine gæsters arrangement, så vores gæster altid føler sig velkomne og i trygge hænder og kan fokuserer på deres mødedag.

        • Michael Lauritsen
          Michael Lauritsen CEO

          Mit navn er Michael og jeg er hotellets administrerende direktør. Jeg har et stærkt afsæt indenfor hotelbranchen, hvor jeg har varetaget flere direktørstillinger gennem de sidste 15 år. Dette betyder dog ikke at jeg udelukket er at finde på mit kontor. Min fornemmeste opgave er nemlig at være i kontakt med både mine medarbejder og gæster. For mig handler det om at være i øjenhøjde – især på en arbejdsplads hvor tempoet er højt og ingen dag er ens. Jeg ved, mit team og jeg lykkedes, når vores gæster kommer igen.   

        • Rosanna Krause
          Rosanna Krause Administrationschef

          Jeg hedder Rosanna. Jeg har ansvaret for vores online-booking, property management system og revenue management. Jeg har været i hotelbranchen i over 30 år, og har haft mange forskellige hotel-funktioner. Jeg har bl.a. arbejdet som stuepige, receptionist, controller, hotelchef og nu arbejder jeg som Administration Manager. Jeg kender derfor hver en krog på hotellet og har et stort overblik.

        • Christa Marker
          Christa Marker Møde- & Eventkoordinator

          Mit navn er Christa Marker og jeg arbejder hos Marienlyst Strandhotel som Møde- og Event Koordinator. Jeg elsker mit arbejde, hvor jeg færdes på hotellet i et samspil mellem kollegaer fra forskellige faggrupper og vores gæster. Med et mangeårigt bagland indenfor Travel Management har jeg stor erfaring med rejser, møder og konferencer. Når jeg arbejder med møder og events så er serviceniveauet og kvaliteten høj og med fokus på altid at levere en professionel og nærværende service overfor vores gæster.

        • Susanne Liebe
          Susanne Liebe Møde- & Eventkoordinator

          Mit navn er Susanne og jeg er Møde- & Eventkoordinator. Jeg har altid arbejdet i rejse- og hotelbranchen. For mig handler det om at skabe gode oplevelser for vores gæster hver eneste dag. Det vigtigste for mig er, at du altid som gæst føler dig 100% tryg. Mit mål er altid at skabe de bedste rammer for dig og din gruppe, så I kan koncentrere jer om det, der er vigtigst for jer. Jeg har mange stamgæster og det er en fornøjelse at byde vores glade gæster velkommen igen og igen.

        • Bettina Marcussen
          Bettina Marcussen Møde- & Eventkoordinator

          Jeg hedder Bettina Marcussen og jeg arbejder som Møde- og Event Koordinator hos Marienlyst Strandhotel. Med min tidligere erfaring som DKBS ambassadør har jeg gode kompetencer indenfor mennesker og deres behov. Derfor er det er mig som er med på kundens rejse fra start til slut. Jeg tager mig både af planlægningen af konferencen, jeg byder hjertelig velkommen ved ankomst og jeg er med hele vejen igennem konferencen. Jeg elsker alsidigheden ved mit job og efterstræber altid at give kunden den bedste oplevelse hos os.

        • Anne Fritzbøger
          Anne Fritzbøger Bookingkoordinator

          Jeg hedder Anne Fritzbøger og arbejder som Booking-og Salgskoordinator. Jeg har arbejdet inde for hospitality de sidste 30 år og kender derfor branchen ud og ind. Min hovedfunktion hos Marienlyst Strandhotel er at udarbejde og udsende tilbud ud fra vores kunders ønsker og behov og efterfølgende sikre at vores kunder vælger Marienlyst til deres møder og konferencer. Det vigtigste for mig er at kunne give vores kunder god service og imødekomme deres forventninger på mest tilfredsstillende måde muligt. Derudover er det skønt at være en del af vores fantastiske salgsteam.

        Start med at skrive, og tryk på Enter for at søge

        Nyheder du ikke vil gå glip af!

        Tilmeld dig Marienlyst Strandhotels nyhedsbrev og modtag nyheder, invitationer til events, gode tilbud og meget mere.
        Deltag i konkurrencen om et Spa Gourmet ophold – vi trækker en vinder hver måned.
        Tilmeld nyhedsbrev
        close-link