STRAND- & BADEHOTEL SIDEN 1861

Private fester på Strand- & Badehotel Marienlyst

Hos os finder du de optimale rammer for at holde din næste fest. De smukke og atmosfærefyldte banquetlokaler kan tilpasses enhver størrelse selskab, da mange af væggene er fleksible og kan flyttes.

image.Name
ARR_bryllup_1a.jpg
Bryllup med ekstra skønhedsværdi på

Hotel Marienlyst

Har I fundet hinanden på kærlighedens vej, så find vej til Marienlyst.  

Vi har pladsen til selv de største gæstelister. Vi har lokalerne til selv de smukkeste udsmykninger. Vi har udsigten, der er lige så betagende som bruden i det store skrud. Vi har selskabsmenuerne, der smager så tiden står stille. Vi har værelserne, der ud på natten er i behagelig gåafstand fra festen.

Og vi har morgenbordet, der bringer smilene frem på gæsterne, når de drysser ind dagen derpå.

Marienlyst har i det hele taget noget, som ikke mange andre steder har.

Så glem ikke at tage os med i planlægningsfasen. Vi har adskillige uforglemmelige bryllupper på samvittigheden…

image.Name
ARR_Konfirmation_2a.jpg
Konfirmationen er en helt speciel dag

Gør dagen endnu mere speciel sammen med os

Uanset om gæstelisten viser 25 eller 85 gæster, kan det være en lettelse at invitere til konfirmation på Marienlyst.

Vi har værelser til den del af familien, der måske kommer langvejs fra. Vi har pool faciliteter til børnene, hvis festen trækker ud.

Og vi har ikke mindst rammerne til at skabe en fest lige efter bogen, så både konfirmand og forældre kan slappe af og nyde at være gæster til jeres egen fest.

image.Name
ARR_barnedb_2a.jpg
En særlig dag som skal nydes og huskes

Barnets første store dag

Skal I holde barnedåb, har Strand– og Badehotel Marienlyst de ideelle rammer. Vi tager os gerne af alt det praktiske, så I som forældre kan nyde jeres barns første store dag.

I kan trygt lægge jeres arrangement i vores hænder og lade os forkæle jer og jeres gæster. Vi sammensætter gerne en menu helt efter jeres ønsker.

Vi har alt fra pusle- til runde borde og vil gøre alt for, at den lille ny verdensborger, forældre, faddere og gæster, får en dåbsdag, som huskes.