STRANDHOTEL SIDEN 1861

Private fester

Hos os finder du de optimale rammer for at holde din næste fest. De smukke og atmosfærefyldte banquetlokaler kan tilpasses ethvert selskab uanset antal gæster, da flere af væggene er fleksible og kan flyttes individuelt.

image.Name

SIG ”JA” TIL DEN PERFEKTE LOCATION

Har I fundet hinanden på kærlighedens vej, så find vej til Marienlyst.  

Strandhotel Marienlyst kan tilbyde Nordkystens smukkeste indpakning til jeres bryllupsfest.
Med en unik placering, smukke lokaler, udsøgte bryllupsmenuer og direkte udsigt til både vand, sand og Kronborg Slot byder Strand- og Badehotel Marienlyst på en uforglemmelig bryllupsfest af højeste kvalitet. Kys i solnedgangen, flet fingre i strandkanten, dans i måneskin og nyd champagnen i bryllupssuiten. Vores bryllups koordinator hjælper med alt – både før, under og efter festen – så I og jeres gæster kan nyde den store dag i fulde drag.  Mulighed for bryllup på stranden, flerdags-arrangementer og gæsteovernatning.

Tag os med i planlægningsfasen. Vi har adskillige uforglemmelige bryllupper på samvittigheden.

image.Name

Konfirmationen er en helt speciel dag

Uanset om gæstelisten viser 25 eller 85 gæster, kan det være en lettelse at invitere til konfirmation på Marienlyst.

Gør dagen endnu mere speciel sammen med os. Uanset om gæstelisten viser 25 eller 85 gæster, kan det være en lettelse at invitere til konfirmation på Marienlyst. Vi har fantastiske faciliteter – både ude og inde. Vi har værelser til den del af familien, der måske kommer langvejs fra. Og sidst – men ikke mindst – har vi rammerne til at skabe en fest lige efter bogen, så både konfirmand og forældre kan slappe af og bare nyde at være gæster til jeres egen fest.

image.Name

Barnets første store dag

Skal I holde barnedåb, har Strand– og Badehotel Marienlyst de ideelle rammer. Vi tager os gerne af alt det praktiske, så I som forældre kan nyde jeres barns første store dag.

Barnedåben er en særlig dag, som skal nydes og huskes. Skal I holde barnedåb, har Strandhotel Marienlyst de ideelle rammer. Vi tager os gerne af alt det praktiske, så I som forældre kan nyde jeres barns første store dag. I kan trygt lægge jeres arrangement i vores hænder og lade os forkæle jer og jeres gæster. Vi sammensætter gerne en menu helt efter jeres ønsker. Vi har alt fra pusle- til runde borde og vil gøre alt for, at den lille ny verdensborger, forældre, faddere og gæster, får en dåbsdag, som huskes.

Festarrangementer i separat banquetlokale

Nedenfor finder du vores forslag til festarrangementer, ligesom vi naturligvis meget gerne sammensætter et arrangement nøjagtig efter dine ønsker.

Shakespeare fest

  • Separat lokale
  • Festopdækning inkl. blomsterdekorationer
  • Marienlyst velkomstdrink
  • 3-retters festmenu 
  • Husets vinpakke
  • Isvand
  • Kaffe med sødt
  • Husets avec
  • Fri bar med øl,vand,vin og spiritus i 2 timer
  • Natmad

Pr. person:
DKK 1.495,-

Ophelia fest

  • Separat lokale med festopdækning
  • Marienlyst velkomstdrink
  • 3-retters festmenu 
  • Isvand
  • Husets vinpakke
  • Kaffe med sødt

Pr. person:
DKK 895,-

 

Brunchbuffet

Vores brunchbuffet består af et udvalg af det klassiske, nutidige og moderne køkken. Vi vil bruge de danske råvarer i deres respektive sæsoner og gå efter økologiske råvarer, når de er tilgængelige.

  • Koldrøget laks, rygeost og dildagurker
  • Variation af charcuterie, dijon og surt
  • Fuldfed græsk økologisk yoghurt og islandsk inspireret skyr
  • Vores musli, syltet frugt, marmelade, chokoladecreme og honning fra Helt
  • Pølser, bacon, røræg, brasede kartofler og pandekager
  • Skåret frugt, ananas, melon, druer osv.
  • Oste, sødt og sprødt
  • Rugbrød, boller, croissanter og grovbrød
  • Desserter og kager fra vores konditor
  • Kaffe, the, mælk og økologisk juice

Pris pr. person: DKK 335,-

Tilvalg

  • Smoothie – DKK 48,- pr. stk.
  • Friskpresset juice, æble, ingefær, havtorn og gulerod – DKK 48,- pr. stk.
  • Østers – DKK 25,- pr. stk.
     

Der er selvfølgelig plads til individuelle ønsker, ændringer og andre tilvalg.

NB! Arrangementet er gældende ved min. 25 personer og en varighed af 5 timer. Ønsker I at fortsætte festen udover de 5 timer, gør vi opmærksom på, at der beregnes et tillæg på DKK 350,- pr. tjener pr. time (1 tjener pr. 25 gæster - dog minimum 2 tjenere).

 

Forespørgsel på festarrangement

Her kan du foretage en forespørgsel på dit arrangement.

Udfyld dette skema og tryk på send eller kontakt os på tlf.: 4921 4000.

Beskriv dit arrangement, hvornår det skal afholdes, hvor mange der skal med og dine tanker omkring det i øvrigt.
Så skal vi gøre vores bedste, for at skabe de rigtige rammer ift. dine ønsker. Vi ser frem til at høre fra dig.